Det siger vores kunder...

Tellio har mange kunder og der bliver flere og flere. Tellios har generelt meget tilfredse kunder og det er vi meget stolte af. Vi har derfor bedt en række kunder om at dele deres Tellio historie....

Jetje Fink Larsen:

Jeg har ikke haft andet en gode oplevelser med Tellio, som jeg har været kunde hos siden ca. 2007. Jeg er en ”ældre” dame uden megen forstand på teknik, så utallige gange har jeg måttet ty til support. ALTID får jeg en ualmindelig tålmodig og pædagogisk, - kompetent, venlig og serviceminded medarbejder i røret. Aldrig én eneste gang har jeg siddet tilbage med en oplevelse af at have været til besvær, - og hver gang har jeg fået løst mit problem. Oven i købet har alle jeg indtil nu har talt med, haft en dejlig form for humor, så når røret er lagt, har jeg siddet med følelsen af at vi er lidt i ”familie” – Tellio og jeg!

Og jeres produkt som i mit tilfælde, IP telefoni, er min bedste livline i hverdagen. Jeg bor i Spanien, - har Skype og på min iPhone app’en Viber – men intet overgår min Tellio tlf. Har daglig kontakt med venner og familie i Danmark – så afstanden føles næsten ikke. Det er genialt.

Om jeg har sparet penge i tidens løb? Ja, mon ikke! Min mand påstod i sin tid, at jeg lider af ”telefonitis”; – efter vi har fået Tellio hører jeg det sjældent, selvom jeg taler meget i tlf. – nu koster det kun et vist beløb om mdr. I sin tid fik jeg Tellio, fordi jeg har en veninde fastboende i Singapore og en ven i USA (mobiltelefon). Mange er de samtaler der er ført med dem indenfor abbonnementets pris i årene der er gået. Nu hvor jeg bor i Spanien, ville det slet ikke kunne lade sig gøre økonomisk at ringe til Danmark flere gange om dagen som jeg gør nu, uden Tellio.

Måske det lyder som om jeg ”skamroser” jer – men det er min oprigtige mening og fatter ikke at ALLE jeg kender, ikke har Tellio. Dog har jeg i tidens løb tippet en del bekendte – resten er nogle hårdnakkede tilfælde!

Mustafa Toy:

Vi vil rigtig gerne dele vores gode oplevelse med Tellio.
Inden Tellio har vi prøvet alverdens muligheder for udlanstelefoni, men intet har været tilfredsstillende. Ej heller økonomisk.
Med Tellio har vi mulighed for ubegrænset kontakt til vores familie rundt omkring i verden. Holland, Tyskland, Frankrig og Tyrkiet er nogle af landende. Super god forbindelse med Tellio og vi skal ikke bekymre os om minutprisen, da prisen altid er fast uanset hvor meget vi taler.
Telliophone via Iphone er en af de suveræne muligheder som Tellio også giver. Så er vi ikke afhængige af at vi skal være ved fastnettelefonen.

Så Tellio, fortsæt endelig.

Mai-Britt og Bjarne Bisgaard:

Vi skiftede fra TDC til Tellio i 2007 og kan kun sige at vi har været utrolig glade for at vi skiftede.

Vores telefonregning bliver mere end halveret efter at vi skiftede.
Når der har været et problem, hvad der meget sjældent har været, har der altid været hurtig respons og vi har hurtigt fået alt på plads igen.

Regningen er nem at læse, ingenting man kan være i tvivl om, og hjemmesiden er også nem at finde rundt i.

Vi har kun haft positive oplevelser i de år som vi har været kunde hos Tellio, og som man siger hvad der er sparet, er tjent, og det må man da sige at vi har når vores regning er blevet så lille.

Et stort plus er også de mange lande man kan ringe gratis til. Vi har godt nok ikke gjort brug af det endnu, men det tror jeg simpelt hen er fordi vi glemmer at vi kan gøre det. Jeg har tit tænkt på at ringe til min veninde i Canada, da det er et af de gratise lande, og en dag gør jeg det også.

Tak for god service.

Sakina Begum:

Jeg har haft Tellio i snart 2-3 år, og har været utrolig glad for at jeg skiftede min tlf. udbyder.
Jeg har kunne mærke en betydelig besparelse på min tlf. regning kontra før.
Tit hører man at der sker i ny og næ problemer med bredbåndstelefoni, men det sker aldrig for Tellio.
Der er så mange fordele ved at vælge tellio, gratis fastnet viderestilling til fastnet telefon, backup på tellios server, gode priser til hele landet hvis det ikke er gratis og inklusiv i pakken.

Camille:

Vi havde længe gerne ville have fastnet telefon, men vi kunne ikke finde et abonnement som have fri tale til fastnet telefon som er det behov vi har.

Vi var tæt på at give op, indtil vi hørte om Tellio.

Der har været god service mht. opsætning af telefon, når vi ringer ind kommer vi rimelig hurtigt igennem, også sparer vi virkelig penge fordi vi stort set kun ringer til fastnet telefoner.

Så faktisk kun positivt herfra :)

Uma Salma Razaq og Zahoor Ellahi:

Efter vi har flyttet vores telefonabonnement fra tdc til telio, har vi været utrolig glad for den service vi har fået. Især en kæmpe besparelse på vores telefonregning, vi mærker slet ikke den lille beløb vi betaler om måneden.
Specialt når man har venner og familie i udlandet, og at man ikke behøver at tænke på lange telefonregninger.
Det bedste ved telio er at de udvikler sig ligeså stærkt med teknologien, for eksempel med tellioiphone, at man har sin abonnement hvor end man er i verden. Vi har haft stort gavn af den, mens vi har været væk på lang ferie, og har altid kunne komme i kontakt med vores nærmeste. :) længe leve Tellio ;)