Højst sandsynligt finder du svaret i vores artikeldatabase. Du kan bruge søgemotoren eller vælge tema nedenfor.
Klik her for at se driftsstatus
18. januar 2020 kl. 18:00 til 19. januar 2020 kl. 19:59
I denne periode vil der blive udført vedligeholdelsesarbejde på vores systemer. Derfor vil enkelte af vores selvbetjeningsløsninger som f.eks. Dine Side, installering af nye apps Teliophone, velkomstmail ved nyoprettelser og lignende, være utilgængelige. Samtaletrafik og nyoprettelser af abonnement vil ikke blive berørt. Vi beklager ulemperne dette medfører.
5. november 2015:
Vi oplever desværre tekniske problemer i øjeblikket, som gør, at man ikke kan komme igennem til vores Kundeservice afdeling. Vi arbejder på højtryk for at få løst problemet hurtigst muligt. Alternativt kan man kontakte os på e-mail: kundeservice@tellio.dk eller ringe igen senere på dagen. Vi beklager ulejligheden.
16. oktober 2012:
Den nye version af Teliophone er netop frigivet og kan hentes i Apple App Store nu. Denne version løser de lydproblemer, som opstod efter opgradering til iOS 6. Vi beklager de gener som dette måtte have medført!
21. september 2012:
Vi oplever desværre problemer med Teliophone på iPhone's nye styresystem iOS 6. Kunder, som allerede nu har opdateret til iOS6, vil opleve envejslyd.
Vi arbejder på højtryk for at få en ny version af Teliophone på gaden. Indtil da anbefaler vi vores kunder, at vente med at opdatere til iOS6, indtil at vi har opdateret Teliophone.
Vi vender tilbage med mere info.