Højst sandsynligt finder du svaret i vores artikeldatabase. Du kan bruge søgemotoren eller vælge tema nedenfor.

Hvornår vi kan have travlt?

  Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
09 - 10          
10 - 11          
11 - 12          
12 - 13          
13 - 14          
14 - 15          
15 - 16          
16 - 17          

Rød = Lang ventetid kan forekomme

Gul = Længere ventetid kan forekomme

Grøn = Kortere ventetid er sandsynlig


Skal jeg selv opsige abonnementet hos min nuværende leverandør?

Hvis du vælger at få nyt telefonnummer af Tellio, skal du selv opsige abonnementet hos din nuværende leverandør. Siden vi ikke kan garantere en bestemt leveringsdato, anbefaler vi, at du gør dette efter modtagelse og installering af adapter og/eller telefon fra Tellio.

Hvis du vælger at flytte dit eksisterende nummer til Tellio, skal du give os fuldmagt til at opsige dit abonnement hos TDC eller andre. Det er vigtigt, at du i denne situation ikke selv opsiger abonnementet, da du derved mister dit eksisterende telefonnummer. Abonnementet hos din tidligere operatør vil ophøre, når flytningen er gennemført.

Du vil få et midlertidigt nummer fra os, som du kan bruge, imens flytningen foregår.

Bemærk, at Tellio abonnementet må oprettes i samme navn som hos tidligere operatør, da operatøren ellers ikke vil tillade flytning af nummeret.